Bij aankomst wordt de
verzorging van de hond besproken en naar de wensen van de klant geluisterd. Ik
probeer uw wensen altijd zo goed mogelijk te verwezenlijken. Natuurlijk komt
het welzijn van de hond altijd op de eerste plaats.
Er wordt niet met
vaste afhaaltijden gewerkt. U wordt steeds telefonisch op de hoogte gebracht, wanneer uw geliefde viervoeter kan afgehaald worden. Dit omdat er altijd op
maat van de vacht en op het tempo van de hond wordt gewerkt.
- Zorg
ervoor dat je hond zijn/ haar behoeftes heeft gedaan vóór zijn bezoek aan het
salon.
- Geef je
hond pas eten na de behandeling, een volle maag kan voor problemen zorgen.
- Zorg
ervoor dat de vacht van je hond droog is bij aankomst. Een natte vacht kan
namelijk niet goed bewerkt worden.
- De baasjes mogen bij de hond blijven. Toch leert de ervaring dat honden veel rustiger zijn,
wanneer de baas uit het beeld verdwijnt. Dit maakt het werk gemakkelijker,
waardoor de behandeling voor zowel mij als de hond aangenamer is.
- Maak het
afscheid niet te lang. Bij een lang afscheid wordt de hond onzeker.
- Kom de
hond niet ophalen voordat u telefonisch werd verwittigd. Hierdoor wordt de hond
zenuwachtig en komt een goede afwerking in het gedrang.
- Respecteer
het uur van de afspraak.
- Annulaties
gebeuren telefonisch, dit minstens 24uur op voorhand. Zo niet, wordt er een kost van 50€ aangerekend.
- De
trimbeurt kan betaald worden cash of via Payconic.
- Indien de
hond vlooien heeft, wordt er een extra kost aangerekend.
- Reserveer
tijdig uw afspraak! Om zeker te zijn van een plaatsje, belt u best vier weken op
voorhand.